Monday, January 5, 2009

Sunday EDM Challenge - Polk Tears

This weeks EDM challenge is close up/MACROS pictures.....Yippie my favorite pictures to do!
So here goes my first challenge:
POLK TEARS:

11 comments:

Ed said...

Hey Rachel, Ed here, just thought I'd fill ya in on the Challenge. I post the Challenges on Sunday and the folks post them the following Sunday and leave a comment on the Challenge post so others can check them out.
Great closeup shot BTW, repost it next sunday or do another.
My home blog is Thoughts from the road @ http://edprescott.wordpress.com/
Later...Ed
And welcome to the challenge...

Country Girl said...

Great photo. Glad to see you found his challenge through my blog. How exciting. I found it through Tapper Creek.

Kyfarmlife said...

Yeah I'm glad I found it too, but posteded my pic too soon! LOL I dont follow directions well!
My farm blog isnt private anymore...come visit kyfarmlife.blogspot

Paula said...

Very pretty! I came over from the Sunday Stills site. It's my first week joining the challenge also and I'm really excited to join in as often as I can.

Shirley said...

Lovely and fresh! Welcome to the challenge!

The Wife said...

Came by to check out your S.S. pic. Great job!

gtyyup said...

That is a beautiful shot!!! Glad you joined our Sunday Stills Challenge...look forward to seeing more shot from you...love your header photo too!

Flo said...

Great shot!! What exactly are Polk Tears???

Kyfarmlife said...

Thanks so much guys for the welcome! I cant wait to see everyones pics today! What are polk Tears...LOL I had to name it something..its a polk plant with the rain drops, kinda looked like tears....sorta, okay not really but thats the name of that shot! LOL Cant wait for the next challenge!

Kyfarmlife said...

Guys, again thanks! I wanted to let you know that due to my dial up or my computer or internet explorer I can hardly leave comments anywhere....but I loved each of your photos! Macro shots are my favoite, I love to see the texture and colors and subjects close up like that! The detail can be incredible! So if you dont hear from me on your blogs...now you know why, but I'll be looking at everyones! We are supposed to finally be getting dial up out our way in the next month so hopefully you will hear from me directly! Fun challenge!

Andrea said...

Came over from Sunday Stills....LOVE your photo! Not only is it a great macro, but the colours! wow! It could be next week's entry, too! lol! Nice to have connected....looking forward to more sunday stills challenges!! :)